Grupul Clever, proprietarul staţiei Prima TV, a demarat deja o amplă acţiune de îmbunătăţire a mijloacelor tehnice pentru emisia la standarde Full HD.
Concomitent cu investiţiile în creşterea calităţii standardelor de emisie, noua echipă managerială lucrează intens la definitivarea unei grile de programe adaptată dorinţelor şi aşteptărilor unei categorii numeroase de telespectatori fideli.
Pe lângă titlurile consacrate, Prima TV va oferi o colecţie nouă de programe de divertisment, filme şi seriale, managerii postului purtând negocieri cu case de producţie independente din România, dar şi pentru preluarea unor formate internaţionale.
Linia editorială a televiziunii va rămâne în zona de infotainment, cu emisiuni informative (Focus), filme, seriale şi cu producţii de divertisment de calitate.
În ultimii ani, Grupul Clever a reuşit să se impună pe piaţa media din România, dezvoltând o serie de proiecte curajoase în piaţa locală de televiziune, dar şi în mediul online.
Managementul Grupului ţinteşte să ocupe o poziţie unică într-un climat extrem de competitiv, iar strategiile de dezvoltare ale produselor media pe care le deţine urmăresc o procedură integrată şi simplificată cu scopul asumat de a livra o soluţie ”state of the art” în ceea ce priveşte conţinutul video oferit, calitatea programelor şi diversitatea acestora.
Prima TV este parte a Grupului Clever
Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa media românească, care a reuşit să se impună pe piaţa media din România, dezvoltând o serie de proiecte curajoase în piaţa locală de televiziune, dar şi în mediul online.
Grupul Clever ţinteşte să ocupe o poziţie unică într-un climat extrem de competitiv, iar strategiile de dezvoltare ale produselor media pe care le deţine urmăresc o procedură integrată şi simplificată cu scopul asumat de a livra o soluţie "state of the art" în ceea ce priveşte conţinutul video oferit, calitatea programelor şi diversitatea acestora.
Portofoliul complet al grupului Clever conţine:
16 canale TV: PRIMA TV, PRIMA NEWS, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA HISTORY, PRIMA COMEDY, PRIMA WORLD, NOSTALGIA TV si 9 website-uri (primanews.ro, primasport.ro, medikatv.ro, agro-tv.ro, profit.ro, cinemaraton.ro, primatv.ro, servuscluj.ro, primaplay.ro), împreună cu un complex de platforme social media interconectate, având comunităţi puternice, diverse şi cu afinitate atât pentru conţinutul online, cât şi faţă de brandurile care le-au generat.
CLEVER BUSINESS TRANSILVANIA SRL este deţinătoarea licenţelor de televiziune:
Prima TV
Prima History
Prima Food & Travel
Profit News
Nostalgia TV
CLEVER BUSINESS TRANSILVANIA SRL are sediul social în Cluj-Napoca, Strada Cetatii nr. 39, Apartament 2, Judeţul Cluj, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. de ordine J12/4411/2005, având identificator unic la nivel european (EUID) ROONRC J12/4411/2005 şi cod de înregistrare fiscală RO 18239966
Structura acţionariatului
până la nivel de persoană fizică şi juridică, asociat sau acţionar:
- Adrian Gheorghe Tomşa 65% din capitalul social
- Clever Media Network SRL 25% din capitalul social
- Maria Nicoară 10% din capitalul social
Administrator:
- Sorin Emil Lăpuşan
Coordonatele furnizorului
de servicii mass-media, inclusiv adresa de poştă electronică şi a site-ului de internet unde poate fi contactat rapid, direct şi eficient: Bucureşti, sector 2, Strada George Constantinescu, nr. 3, Corp B, etaj 1, birourile 1 si 5. E-mail: office@primatv.ro
Autoritatea unica de reglementare in domeniul serviciilor media audiovizuale, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii nr. 504/2002 privind audiovizualul, cu modificarile si completarile ulterioare, este Consiliul National al Audiovizualului, avand sediul in Bd. Libertatii nr. 14, sector 5, cod 050706, Bucuresti, Romania si site-ul www.cna.ro.
Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.)
Adresa: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti Tel: +40(0)21 305 53 50; Fax: +40(0)21 305 53 54/56; site web: www.cna.ro
PRIMA TV – Scurt Istoric
Istoria Prima TV incepe in 1994.
In primavara anului 1994, CANAL 38 si-a inceput activitatea, ca un post local, cu acoperire pe Bucuresti, putand fi receptionat de mai mult de 30.000 de telespectatori in 1000 de case. Incepand cu 17 decembrie 1997, CANAL 38 s-a transformat in PRIMA TV, post cu acoperire nationala ce incearca sa aduca un suflu nou in audiovizualul romanesc, prin programele unei televiziuni de divertisment, concepute pe modelul retetelor de succes occidental.
La inceputul anului 2000, Prima TV a semnat un parteneriat cu SBS ( Scandinavian Broadcasting Systems).
Cu o grila de program mereu adaptata conform cerintelor telespectatorilor, cu care are un dialog permanent, si in raport cu noile achizitii si productii proprii pe care postul le realizeaza, Prima TV transmite cele mai bune programe de pe piata audiovizualului romanesc, in scopul reflectarii asteptarilor unei cat mai largi audiente. Prima TV reprezinta un proiect inceput cu 10 ani in urma, a carui finalitate se concretizeaza abia acum, cu dorinta de continua perfectionare artistica si tehnica pe care si-a impus-o nu numai prin nume, incercand sa ofere o alternativa la programele existente, tinand seama de nevoile si dorintele actuale.
Postul a lansat în România cel mai mare reality-show al tuturor timpurilor: "Big Brother", prezent în două serii în varianta autohtonă. Printre emisiunile de mare succes se numara, alaturi de Cronica Carcotasilor, Mondenii, Tradati in dragoste, Schimb de mame, Politia in actiune, Trasniti din NATO, Super Nanny si Nimeni nu-i perfect.
In octombrie 2005, SBS Broadcasting a fost preluata de catre fonduri administrate de societatile Permira si Kohlberg Kravis Roberts & Co (KKR).
In iulie 2007, ProSiebenSat1 a semnat preluarea SBS Broadcasting, creandu-se astfel al doilea mare grup de televiziune din Uniunea Europeana. Acesta este prezent in 13 tari europene, printre care si Romania, numara 24 de canale gratuite de televiziune, 24 de canale platite si 22 de posturi de radio, si este disponibil pentru 77 de milioane de telespectatori.
In decembrie 2013 SBS Broadcasting Media SRL a fost preluata de catre compania romana Graffiti Red.
În august 2020 a fost finalizată procedura de preluare, noul deţinător al licenţei devenind firma Clever Business Transilvania SRL.