Ediţiile speciale de Paşte de la Prima TV, care au adus pe micul ecran emisiuni speciale, filme şi ştiri, au plasat postul generalist din portofoliul Clever Media, în topul audienţelor.
Duminică, 2 mai, Prima TV a înregistrat, în intervalul orar 19.00 – 23.00, audienţe foarte bune, care au adus televiziunii locul 4 în prime time. Audienţele au fost de 0,68 puncte de rating cu o cotă de piaţă de 2,9 procente, în rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.
De menţionat faptul că în intervalul 19:00 – 23:00, a scăzut vizionarea TV. Dacă în urmă cu o săptămână în faţa televizoarelor se aflau 32,57% din rândul celor cu vârsta de 18-49 de ani, în ziua de Paşti procentul celor care s-au uitat la televizor a fost de 24,01%.
Ziua de Paşte a avut la Prima TV un line up special de emisiuni, care au fost pe placul românilor, iar programele difuzate de-a lungul zilei, în intervalul orar 9.00 – 18.00 au plasat Prima TV tot pe locul 4 în topul televiziunilor generaliste, cu un rating de 0,48 şi 3,3 share, pe targetul comercial 18-49 de ani, din mediul urban. Printre programele difuzate s-au numărat filmul românesc Două lozuri, cu Grigore Vasiliu Birlic şi Radu Beligan, şi Insider politic, emisiunea in care jurnalistul Sebastian Zachmann a avut un invitat de valoare, pe Teodor Paleologu, au fost şi ele preferate de telespectatori. În ziua Învierii Domnului aceştia au aflat toate ştirile dintr-o ediţie specială Focus iar Mircea Dinescu şi a lui Poezie şi delicateţuri a încântat printr-o transmisiune live. Grigore Leşe, Radu Banciu şi Oana Lianu au fost invitaţi speciali într-o ediţie de sărbătoare plină de cântec, voie bună si preparate culinare deosebite. Aceasta a fost urmărită de români, situând postul Prima TV pe locul 4 în rândul televiziunilor generaliste cu un rating de 0,61 puncte şi 4,4 share, în intervalul orar 13.00 – 16.00, pe acelaşi tarh
De Paşte, telespectatorii au ales să împartă bucuria sărbătorilor cu Prima TV!