Cum sa iti dezvolti o afacere online

Cum să faci un plan de conţinut eficient?

Fiecare proprietar de site web vrea ca blogul său să fie citit. Este clar că acesta este un conţinut situaţional, motivul fiind un eveniment sau fenomen care trebuie spus cu promptitudine. Apoi va atrage atenţia cititorilor şi va oferi trafic instant. Dar conţinutul de ştiri singur nu poate oferi un flux constant de vizitatori. Aceasta este sarcina articolelor evergreen. Un astfel de conţinut interesant şi pe termen lung poate oferi un trafic stabil. Şi acesta este un mare avantaj pentru promovarea site-ului web. Ce este legat de astfel de resurse? Cum să alegi teme pentru ele?

Tipuri de publicaţii care rămân relevante

Ar trebui să ştii că, conţinutul ar trebui să fie util. Dar beneficiile pot fi unice. De exemplu, răspunsul la întrebarea „cum să obţii un ID FAN pentru Cupa Mondială 2018”. O astfel de publicaţie este legată de un eveniment care se va încheia într-un timp scurt. Da, subiectul este solicitat aici şi acum, dar după un an nimeni nu îşi va aminti despre asta. Iar „regulile de conduită pentru fanii Cupei Mondiale” nu se vor epuiza nici într-un an sau doi. Cu toate acestea, un astfel de material trebuie actualizat şi monitorizat pentru modificări.

De exemplu dacă ai scris un ghid cu privire la modul de testare a activităţii contractorului SEO . Acesta este un exemplu de instrucţiune veşnic verde: va fi citit atâta timp cât există un serviciu precum SEO. Metodele şi mijloacele de optimizare a motorului de căutare, precum algoritmul Google, se modifică şi se actualizează. Dar principiile verificării activităţii unui specialist, în general, vor rămâne aceleaşi.

Publicaţii evergreen

Prin urmare, următoarele formate devin fundamentale în conţinutul evergreen:

Manuale şi instrucţiuni;

Materiale de instruire (în prezentare video sau text);

Ghiduri (algoritmi pas cu pas);

Sfaturi de viaţă (scurte sfaturi utile);

Liste de verificare (instrumente de diagnosticare);

Recenzii (de bunuri, instrumente, servicii);

Selecţii (cărţi, publicaţii, ghiduri, filme, articole);

Cercetare, analiză şi statistici;

Răspunsuri la întrebări tipice;

Cazuri.

Foloseşte cele mai bune practici profesionale, experienţa acumulată, propriile tale descoperiri - aceasta este o adevărată mină de idei pentru un conţinut bun. Gândeşte-te exact cum să le faci „veşnice” sau cel puţin de durată din punct de vedere al relevanţei.

Cum să alegi o temă pentru un conţinut fără vârstă?

Aici există 3 criterii care trebuie luate în considerare:

Principala regulă este relevanţa, adică relevanţa subiectului pentru subiectul general al blogului sau al grupului, a doua este utilitatea, a treia este cererea. Toţi aceşti parametri sunt evaluaţi din punctul de vedere al autorului blogului şi nu al proprietarului site-ului, ci prin percepţia publicului ţintă. Cititorii sunt oameni a căror opinie ar trebui ascultată în această chestiune. Ei sunt cei care stabilesc în cele din urmă ceea ce este relevant, util, interesant.

Nu merită întotdeauna să te aştepţi la o atenţie constantă a atenţiei publicului ţintă, de la conţinutul evergreen. Ideea este că tendinţele apar şi se dezvoltă în spirală. Să ne amintim faimosul postulat al modei conform căruia „cel nou îl înlocuieşte pe cel vechi”. Aceeaşi lege se aplică şi marketingului de conţinut.

De exemplu, acum este vară, este timpul pentru vacanţe. Aceasta înseamnă că au fost elaborate planuri de conţinut pentru viitorul apropiat, că au fost convenite strategii şi că au fost scrise materiale. Dar va veni toamna, timpul pentru a schimba ceva şi, după aceasta, Anul Nou, era globală a actualizărilor. Şi articole precum „Cum să faci un plan de conţinut eficient” sau „Cum să evaluezi creativitatea unei idei” vor fi din nou în vârf.


viewscnt

Din aceeași categorie