Destinatia anului promovează destinaţiile României in Germania, Austria şi Elveţia în parteneriat cu platforma de limbă germană www.urlaub-in-Rumänien.de

Destinatia anului promovează destinaţiile României in Germania, Austria şi Elveţia în parteneriat cu platforma de limbă germană www.urlaub-in-Rumänien.de

Competiţia Destinaţia anului, promovată de Prima TV, are rezonanţe internaţionale. Astfel, din această săptămână, concursul la finalul caruia vom afla cine va deveni Destinaţia anului 2022 are şi mai multă expunere pentru publicul vorbitor de limbă germană prin parteneriatul cu platforma www.urlaub-în-Rumänien.de . A doua ediţie a competiţiei  îşi continuă misiunea de susţinere a comunităţilor locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spaţiul românesc. Viziunea este să oferim un flux constant de inspiraţie pentru ce poţi vedea şi experimenta ca turist în România: imagini, poveşti, comori turistice demne de Destinaţia Anului.

Însă, pe lângă promovarea acestor destinaţii în România, acestea vor beneficia de mai multă expunere internaţională prin parteneriate media. Cea mai importantă acţiune se adresează publicului vorbitor de limbă germană. Cu peste 100 de milioane de vorbitori de limba germană www.urlaub-in-rumnien.de ocupă locul 1 din punctul de vedere al vizitării României, reprezentând 13% din totalul turiştilor străini care vizitează anual ţară noastră, dar şi publicul cu cel mai mare potenţial de creştere.  Urlaub-în-Rumänien.de este cea mai mare platformă de limbă germană care promovează vacanţele în România, ajungând la peste 2 milioane de utilizatori în fiecare lună. Prin postări social media, colaborare cu grupuri Facebook şi cu mass-media germană, destinaţiile de top ale României îşi cresc astfel nivelul de interes pentru turiştii germani. "România este în prezent aproape necunoscută că destinaţie de călătorie în rândul populaţiei largi de limbă germană. Scopul nostru este să oferim informaţii pe termen lung şi cuprinzătoare despre vacanţe în România, destinaţii de călătorie şi oferte." a declarat Joachim Alberth, manager de proiect Urlaub-în-Rumänien (urlaubinrumaenien.de)

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAŢIE DIN ŢARĂ!

Despre Destinaţia Anului: cea mai importantă competiţie de promovare a turismului intern prin popularizarea destinaţiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, şi prin colaborarea cu bloggeri şi influenceri de turism. Aflată la a două ediţie, Destinaţia Anului ridică ştacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului şi Alianţa Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni şi naţională) şi o dublare a intensităţii comunicării.

viewscnt

Din aceeași categorie