Două echipe de exploratori au plecat să exploreze cele 6 locaţii finaliste ale competiţiei de “Destinaţia anului 2021 în România”

Două echipe de exploratori  au plecat să exploreze cele 6 locaţii finaliste ale competiţiei de “Destinaţia anului 2021 în România”

Aventura este abia la început iar competiţia se încinge. 2 echipe de exploratori au pornit să exploreze cele 6 destinaţii finaliste. Ei vor afla poveştile nespuse ale locului, vor căuta comorile din casele localnicilor, vor face harta gastronomică a locaţiei şi vor scoate la iveală istorii nebănuite. Vlad şi Georgiana, aka Romanian Thrills,  şi Vlad şi Andreea, aka Valize Vesele, promit să găsească ineditul şi savoarea specifică celor 6 regiuni/oraşe care se luptă pentru titlul de Destinaţia anului 2021 în România. Cei 4 vor descoperi tot ce au unic şi de neegalat Banatul Montan, Brăila, Delta Dunării, Iaşiul, Ţara Maramureşului şi Oradea. „Noi suntem Vlad şi Georgiana, iar împreună formăm Romanian Thrills, o echipă de ghizi ce îşi doresc să încurajeze turismul premium din România autentică. Vrem să promovăm locurile mai puţin cunoscute de la noi în special turiştilor străini, însă sperăm să îi inspirăm şi pe cei din ţară prin călătoriile noastre. Prin proiectul Destinaţia Anului vom explora cele 6 destinatii nominalizate in finala şi vom încerca să găsim localnici cu poveşti care inspiră, obiective deosebite şi activităţi ce ne pot pune ţara pe lista internaţională a turismului”, spun cei 2 exploratori care deja au găsit locuri minunate în Brăila si in Delta Dunarii, primele destinatii vizitate.

În paralel cu Romanian Thrills,  cei doi vloggeri de la Valize Vesele caută, la rândul lor, să le arate românilor tot ce este mai atractiv în destinaţiile vizitate din propria perspectivă. „Proiectul Destinaţia anului a fost pentru noi încă de la început o oportunitate de a redescoperi frumuseţile României. Rolul nostru este de a vizita cele 6  destinaţii care au ajuns în finala competiţiei şi de a trăi experienţe cât mai autentice, dar şi acela de a descoperi oameni de-ai locului cu poveşti frumoase. Ne punem în pielea unui turist şi explorăm cam tot ce are destinaţia de oferit.”

În urmatoarele săptămâni, cele doua perechi de exploratori însoţiţi de echipe de filmare vor trece şi prin Iaşi, Ţara Maramureşului, Oradea şi Banatul de Munte pentru a surprinde esenţialul despre fiecare destinaţie. Iar gazdele lor, locuitorii din aceste locuri, se întrec în pasiune şi dăruire pentru a demonstra de ce merită oraşul sau zona lor să devină. Destinaţia Anului 2021 în România.

Descoperirile exploratorilor şi eforturile gazdelor vor putea fi vizionate la Prima TV, într-o serie de 7 emisiuni dedicate acestui proiect, ce vor fi difuzate începând cu 17 iulie.  Este şi data la care se dă START VOT într-o nouă etapă, cea în care cele 6 destinaţii din România vor intra în competiţie pentru Marea Finală. În aceasta etapa a proiectului, internauţii vor putea vota pe platforma www.destinatiaanului.ro destinaţia favorită. 

Ambitiţiosul proiect de promovare a turismului românesc, realizat de Prima TV şi platforma www.destinatiaanului.ro, a avut peste 16 mii de nominalizări în prima etapă.

În top 10 destinaţii nominalizate, foarte aproape de a prinde un loc între finaliste,  au fost şi Ţara Vrancei, Ţara Făgăraşului, Ţinutul conacelor Covasna sau Alba Iulia.

 Mai multe detalii despre campanie pot fi accesate pe www.destinatiaanului.ro

Proiect răcorit de Ursus Cooler şi susţinut de Cotnari, Boromir Banca Transilvania şi www.EpicVisits.com

În parteneriat cu ANAT, Re-Patriot, FAPT, FNGTR, The Hospitality Institute, Profit.ro, Adevarul.ro, News.ro, Urban.ro, ProGuide, Intersting Times şi importanti bloggeri de turism din Romania. 

Fie ca cei mai buni să câştige! În final, câştigător va fi turismul românesc. 

viewscnt

Din aceeași categorie