Focus 18, din nou în topul preferinţelor telespectatorilor

Focus 18, din nou în topul preferinţelor telespectatorilor

După sărbătorile de iarnă, când Focus 18 a ocupat pe poziţii fruntaşe în topul preferinţelor românilor, tendinţa se menţine şi la începutul anului. Astfel, în data de 4 ianuarie, între orele 18.00 – 19.00, principalele ştiri ale Prima TV au fost urmărite de către românii din oraşe astfel: 1,40  rating pe targetul 18-54 Urban cu o cotă de piaţă de 5.3 % iar în rândul publicului 18-49 Urban a înregistrat 1,17 rating cu o cotă de piaţă  de 5,2 %. În acest fel postul TV din portofoliul Clever Media Grup a ocupat locul 4 pe ambele targeturi, 18-49 urban şi 18-54 urban.

Jurnalul principal de ştiri, Focus18, prezentat de Andreea Berecleanu şi Marius Saizu, aduce seară de seară ştiri relevante, informaţie esenţiala, corectă şi obiectivă. FOCUS este brandul care legitimează misiunea şi valorile brandului Prima TV: descoperirea extraordinarului din oamenii obisnuiţi, apropierea de oameni, emoţia autentică şi descifrarea lumii într-o cheie onestă.

viewscnt

Din aceeași categorie