Ştirile echilibrate şi reportajele ce scot la iveală extraordinarul din oameni, realizate de jurnalişti profesionişti, sunt, în continuare, în topul preferinţelor românilor. Focus 18, programul principal de ştiri de la Prima TV, reuşeşte din nou să se claseze pe locul 3 în rândul targetului 18-54 din mediul urban, după Pro TV si Antena 1, devansând toate celelalte televiziuni. În intervalul 18-19, Prima TV a avut, pe 6 ianuarie, 1,79 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 6,4%. În minutul de aur, la 18.42, 123.000 de telespectatori urmăreau stirile Prima TV.
Postul TV din portofoliul Clever Media Grup a ocupat locul 3 şi pe targetul 18-49 din mediul urban cu 1,58 puncte de rating si 6,5% share.
FOCUS 18, prezentat de Andreea Berecleanu şi Marius Saizu, este jurnalul principal al zilei ce aduce telespectatorilor infomatii relevante şi reportaje interesante. FOCUS este brandul care legitimează misiunea şi valorile brandului Prima TV: descoperirea extraordinarului din oamenii obisnuiţi, apropierea de oameni, emoţia autentică şi descifrarea lumii într-o cheie onestă.