Luni, 14 februarie, principalul jurnal de ştiri al Prima TV, Focus 18, i-a ţinut pe telespectatori în faţa micului ecran. Astfel, Focus 18 s-a clasat, în targetul comercial 18-54 urban, pe poziţia a III-a, plasând Prima TV după Pro TV şi Antena 1 şi în faţa celorlalte televiziuni de ştiri şi generaliste.
În intervalul 18.00-19.00, peste 74.000 de români aveau televizorul deschis pe Prima TV. În acest interval Prima TV a avut 1,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,7 %. În minutul de aur, la 18.30, peste 101.000 telespectatori urmăreau ştirile Prima TV prezentate de Andreea Berecleanu. Astfel, cu focus pe actualitate, informaţie corectă şi echilibrată şi poveşti reale de viaţă, principalul jurnal de ştiri Prima TV a reuşit să se plaseze în Top 3 în preferinţele telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 54 de ani.
Prima TV face parte din Grupul Media Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, CINEMAEST) şi 7 site-uri (primaplay.ro, looksport.ro, lookplus.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro )