Sărbătorile Pascale au adus telespectatorii în număr mare în faţa micului ecran. Astfel, Prima TV a reuşit o nouă performanţă şi, în perioada 18-24 aprilie, a înregistrat cea mai mare creştere din top 10 televiziuni, de 19 %, în rândul targetului comercial 18-54, din mediul urban. Emisiunile Prima TV şi programele de ştiri cu conţinut dedicat Sărbătorilor Pascale i-au cucerit români.
În duminica Paştelui, în intervalul 20.00-23.00, pe target comercial 18-54 urban, Prima TV a ocupat locul 4, cu 1% puncte de rating şi o cotă de piaţă de 3.8%. Prima TV difuza în acel moment filmul de acţiune Capcana, cu Dwayne Johnson în rolul principal, şi o ediţie specială a emisiunii Insider politic, cu Mircea Dinescu invitat.
Luni, 25 aprilie, principalul jurnal de ştiri al Prima TV, Focus 18, s-a clasat în targetul naţional 21-59 pe poziţia a IV-a, plasând Prima TV după Antena 1, Kanal D şi Pro TV şi în faţa celorlalte televiziuni de ştiri şi generaliste. Potrivit cifrelor oferite de Kantar Media, în intervalul 18.00-19.00, peste 138.000 de români aveau televizorul deschis şi urmăreau ştirile Prima TV prezentate de Andreea Berecleanu. În acest interval postul de televiziune din portofoliul Clever Media a înregistrat 1, 4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,8 %.