Prima TV, cea mai mare creştere în audienţe

Prima TV, cea mai mare creştere în audienţe

Ştirile echilibrate şi programele apreciate de telespectatori au adus o performanţă importantă pentru Prima TV.

Postul de televiziune din portofoliul Clever Media a avut, în săptămâna 14-20 februarie, cea mai mare creştere a cotei de piaţă, +33%, în rândul primelor 10 televiziuni, pe targetul 18-49. Creşterea s-a datorat interesului telespectatorilor pentru principalul jurnal de ştiri Prima TV, Focus 18, dar şi pentru programele de divertisment, Alege reţeta naţională, Poezie şi delicateţuri şi Schimb de mame. Astfel potrivit datelor Kantar Media, cota de piaţă a Prima TV în săptămâna 14-20 februarie a fost de 2%  fata de 1,5 % cota de piaţă în săptămâna 07-13 februarie.

Focus 18 s-a plasat, 3 zile consecutiv, pe locul III în topul audientelor în rândul populaţiei 18-54 din mediul urban, în săptămâna 14-20 februarie. De asemenea, în weekend-ul 19-20 februarie, Prima TV s-a clasat în prime time pe locul V în rândul televiziunilor pe target 18-54, urban.

Prima TV face parte din Grupul Media Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, CINEMAEST) şi 7 site-uri (primaplay.rolooksport.rolookplus.rolookmedica.roagro-tv.roprofit.roprimatv.rofocusprimatv.ro şi servuscluj.ro )

viewscnt

Din aceeași categorie