Naţionala de fotbal a României a scris istorie aseară, după ce a câştigat Grupa UEFA Nations League cu cinci victorii şi un meci ce aşteaptă decizia UEFA, cel cu Kosovo, şi a promovat în Grupa B. Tricolorii lui Mircea Lucescu îşi continuă cu fruntea sus drumul spre Campionatul Mondial din 2026.
Meciul a plasat Prima TV în poziţia de lider absolut de audienţă, pe toate targeturile. Minut de minut, 1,7 milioane de români au stat în faţa televizorului cu sufletul la gură, sperând în victoria tricolorilor.
La nivel naţional, în rândul populaţiei active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 10,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,5 % . Postul de televiziune, pe durata transmisiunii, s-a clasat mult înaintea următoarelor concurente: Pro TV, Antena 1 si Kanal şi a avut o audienţă dublă faţă de următorul competitor, Pro TV.
Meciul România-Cipru, difuzat în exclusivitate de Prima TV, fost cel mai urmărit program al serii, confirmând încă o dată că fotbalul are puterea de a uni întreaga naţiune. În minutul de aur (22:29), peste 2 milioane de spectatori erau în faţa micului ecran la Prima TV.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, 18-54 ani, postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider absolut de piaţă, cu 10,9 % rating şi o cotă de piaţă de 32,6 %.
Bărbaţii care aveau televizorul deschis au preferat ultimul meci din acest an al Naţionalei lui Mircea Lucescu din UEFA Nations League. În această categorie, bărbaţi 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 16,7 % rating cu o cotă de piaţă de 39,6 %.
Naţionala a fost PRIMA în tot acest an: a avut primul loc în Grupa de calificări la Euro 2024, a câştigat grupa la Campionatul European şi acum, după victoria cu Cipru, Generaţia de suflet câştigă Grupa din UEFA Nations League, dar şi inimile a milioane de români. Vă mulţumim!