Luni, 14 martie, Starea Naţiei, emisiunea prezentată la Prima TV de Dragoş Pătraru, a plasat postul de televiziune din portofoliul Clever Media pe o poziţie fruntaşă în topul televiziunilor din România pe targetul 18-54 urban. Astfel, în intervalul 22.00-23.00, emisiunea de satiră s-a plasat pe locul 4, cu un rating de 2.4 % şi o cotă de piată de 7,4 %.
În acest interval orar, comentariile lui Dragoş Pătraru au ţinut în faţa micului ecran peste 100.000 de telespectatori. În minutul de aur, pe targetul 18-54 urban, 156.000 de români urmăreau Prima TV, potrivit datelor Kantar Media.
Starea naţiei este o emisiune-statement care îşi propune să îndeplinească principala funcţie a mass-media, aceea de a-l informa pe telespectator în fiecare seară. Unealta principală este umorul, dar şi reportajul social, folosit pentru a activa spiritul civic al românilor.
Prima TV face parte din Grupul Media Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT NEWS, AGRO TV, CINEMARATON, CINEMAEST) şi 7 site-uri (primaplay.ro, looksport.ro, lookplus.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro )